E-BOOK

BOJ ZA NOVÉ TĚLO

Tento e-book je prozatím můj největší projekt, na kterém jsem usilovně pracovala téměř celý rok. Věřím, že tento plán Ti naprosto změní život. Nejen že zlepší Tvůj životní styl, udělá Tě spokojenější ve Tvém těle, ale objevíš díky němu spoustu novinek v oblasti cvičení, stravy a také v pravidlech, které ke zdravému životu patří.

PLÁN, KTERÝ TI ZMĚNÍ ŽIVOT.

Přestaň se vymlouvat a začni makat hned teď!

Můj e-book je pomocníkem každého „věčného“ začátečníka, berličkou lidem, kteří mají problémy s jídlem či nová motivace pro ty, kteří zdravě už nějakou dobu žijí.

OBSAH

E-BOOKU

  • 8 týdenní cvičební plán
  • Výzvy a úkoly pro jednotlivé týdny
  • Seznámení s celým plánem
  • Povídání na téma cvičení
  • Povídání na téma výživa
  • Povídání na téma duše
  • Povídání na téma poruchy přijmu potravy
  • Fotky cviků
  • Recepty
  • Inspirace na jídla
  • Přes 170 stran
  • 90 cviků
  • Cena za e-book je 1000,- kč
0
spokojených zákaznic
0
stran
0
roky zkušeností
0
E-BOOK

NOVÝ START

Celý plán Tě navede na tu správnou cestu zdravého životního stylu, která je trvale udržitelná.

POHYB & STRAVA

Nečeká Tě žádná dieta či extrémní podmínky, které bys nemohla zvládnout. 

MOTIVACE & SEBELÁSKA

Psychická pohoda je základ úspěchu každého hubnutí či pokroku na těle a správného, zdravého přístupu k tomu všemu.

RECENZE 

Ke koupi jsem se odhodlávala strašně dlouho. Od té úplně prvotní myšlenky mě odradilo to, že jsem v té době byla posedlá cvičením ve fitku a co jsem tak koukala třeba ze screenu na Instagramu, tak jsem si říkala, že investice bude zbytečná, protože cvičení pro mě bude moc "slabej odvárek". Jak jsem se mýlila! Každopádně jsem si ho koupila až asi o půl roku později, zrovna nedávno, když si na něj dávala akci. Byla jsem už v koncích. Úplně jsem vypadla z režimu, přes více jak šest měsíců se u mě začalo projevovat záchvatovité přejídání (a horšilo se to, intervaly se zkracovaly, ale nikdy jsem si nedovolila to jít vyzvracet, protože jsem se bála, že bych se toho pak nezbavila) a já byla zoufalá, že to, co jsem loni v létě shodila jsem zase nabrala, ještě ve větším měřítku. Pořád jenom žeru, pak se cítím provinile, jdu to vypotit a takhle pořád dokola. Rozhodla jsem se, že potřebuju pomoct a šest tisíc za balíček pro PPP od výživové poradkyně, na to jsem zkrátka opravdu neměla. Vrátila jsem se k Tvým videím, na které jsem kdysi koukala pravidelně a podívala jsem se na všechny od Tvého příběhu, přes to jak začít žít zdravě a jak se zbavit ZP. A pak jako blesk z nebe přišla Tvoje slevová nabídka a já si řekla, že to je osud a šla jsem do toho. Začala jsem si vést sešit, do kterého jsem si přesně podle Tvých instrukcí z e-booku zapisovala své pocity, co jsem jak jedla, jak jsem se cítila, kdy jsem to jedla, apod. Ze začátku to byl boj, ačkoliv jsem se cítila skvěle namotivovaná, po pěti nebo šesti dnech to přišlo znovu a já byla strašně naštvaná. Pokrok byl, že jsem se druhý den nešla vypotit, ale naopak jsem pokračovala v režimu. Nezkrouhla jsem si kalorie na další den, ale jedla jsem stejně, jako kdyby se předchozí den nic nestalo. A takhle to pokračovalo. Do Tvých tréninků jsem se zamilovala. Ze začátku jsem padala na hubu a musela jsem se sama sobě smát, jak jsem předtím byla naivní a hloupá a dovolila jsem si myslet si, že Tvůj e-book je pro někoho, kdo v ruce nikdy nedržel činku. Musím přiznat, že takhle se potím i u Jillian Michaels a všichni víme, jaká ona je. Úplně nejlepší na tom všem je, že s každým tréninkem se cítím líp a líp. Ne, že bych hubla (to bude asi jediné, u čeho jsem neuposlechla, nevyhodila jsem váhu a měřím se každý týden), ale s každým dalším tréninkem zjišťuju, jak mám mnohem větší výdrž, méně se zadýchávám a občas ten trénink stihnu i rychleji než na začátku. A to je to, co mě motivuje úplně nejvíc, to zlepšování. Každé ráno, potom, co vstanu, si otevřu svůj sešit a zapíšu si tam Cíl do dalšího týdne a pak tam mám napsané míry, které bych chtěla do dalšího týdne dosáhnout. A nejsou to ohromné kroky. Dřív by byly, ale ty si mě zároveň naučila i trpělivosti. S Tebou jsem konečně pochopila, že aby výsledky byly udržitelné, tak se musí postupovat po malých miminkovských krůčkách a člověk musí být trpělivý. Je pravda, že jsou oblasti, u kterých trpělivá nejsem skoro vůbec (každé ráno a večer si prohlížím svůj podbřišek v zrcadle a jsem doslova zoufalá, že ho nedokázu shodit dolů), ale jinak se držím při zemi a každý týden (pokud ten daný cíl splním), klesám třeba jenom o jeden centimetr. U váhy o těch klasických 500g. Minulý týden jsem zjistila, že moje váha se zvedla, ale některé části šly dolů v centimetrech. Bylo to snad poprvé v životě, co jsem si z toho čísla na váze opravdu nic nedělala, protože jsem věděla, že hubnu někde jinde. A to je pro mě taky obrovský pokrok. Miluju Tvůj e-book byla to jedna z těch nejlepších investic, jakou jsem kdy udělala. Jde se na to pomalu, udržitelně a člověka namotivuje jen to, když dokončí jeden z Tvých tréninků a může si říct, že je zase o něco blíž svému cíly. Pořád se přejídám, ale už to není "z ničeho nic". Je to třeba proto, když jdu s holkama na sklenici vína, alkohol ve mně prostě probouzí chutě. Nebo, když se moc přejím, tím chci říct, když třeba jdeme na večeři a já si dám moc velkou porci, jsem narvaná k prasknutí a paradoxně mě to nutí jíst dál a většinou něco sladkého, nebo trigger food. Babička mi u ní pořád cpe nějaké koláče a můj další cíl je naučit se říkat jí ne, protože minule do mě narvala dva kousky a já přišla domů a vyluxovala jsem celý špajz. Moc děkuju Péťo za Tvůj e-book, tvá videa, motivaci, podporu. Omlouvám se, že jsem si kdy vůbec myslela, že Tvůj e-book je slabý odvar, protože od něj to má daleko. Tvůj e-book je naprosto luxusní a já se moc těším, až ho hrdě dokončím a třeba hrdě začnu znovu. A moc se těším na další věci, které pro nás připravuješ.

Renata Feichtingerová

Asi ve 14 letech jsem začala trpět nejdříve anorexii a potom bulimií. Neustále jsem se motala v kolotoči nejezení, následného přejedení a potom zvracení. Vždycky od nového týdne jsem si řekla, že už přestanu, že budu jíst ,,zdravě" a zhubnu, ale vždycky jsem si dala tak přísnou dietu, že se to nedalo vydržet a skončilo to u přejezení a zvracení. Bylo mi špatně jak fyzicky, tak psychicky. Nesnášela jsem svoje tělo, jediné co jsem viděla, když jsem se podívala do zrcadla bylo velké nafouklé břicho, tlustý zadek a o stehnech ani nemluvím. Přitom jsem měla asi 62 kilo, což na moji výšku není nic hrozného. Začalo mi ale docházet, že to co dělám je blbost a k vysněné postavě mi to určitě nepomůže. A tak jsem si začala hledat nějaké informace, jak skončit s PPP a tak jsem narazila na tvoje video. Bylo to první video, které jsem našla, kde mluvil někdo, kdo si procházel tím stejným co já. Mluvila jsi mi z duše. A tak jsem začala koukat i na další tvoje videa a zjistila jsem, co to znamená žít zdravě, že to neznamená jíst jeden salát denně a pít dietní kolu. Postupně jsem se dopracovala až k tomu, že jsem se naučila jíst normální porce, vybírat si zdravé potraviny a vařit si. Začala jsem cvičit podle tvých videí a po každém cvičení jsem se měla o trochu víc ráda. No a po nějaké době, co jsem tě sledovala, jsi vydala Ebook. Hned jak si to udělala jsem došla za mamkou a řekla, že si ho chci koupit a zaplatím si ho z peněz, co jsem dostala na Vánoce. Tak moc jsem se na něj těšila, že jsem email kontrolovala snad každou půlhodinu a jak mi přišel hned jsem si ho vytiskla a snad do půlnoci jsem si ho pročítala a od nového dne jsem s ním začala. Teď už ho cvičím potřetí a jsem nadmíru spokojená. Cvičení mě baví a vždycky, když uplně spocená docvičím, tak ze sebe mám ten nejlepší pocit. No a ty recepty jsou skvělý. Naprosto miluju brokolicovou omáčku a na snídani třeba mugcake. Ebook je uplně skvělý projekt a ten další projekt bude taky. Už se moc těším a děkuju ti, že jsi mi pomohla

Tereza Šnajdrová

Asi před dvěma roky jsem se rozhodla, že začnu konečně něco dělat se svojí postavou. Vůbec jsem v tu dobu nevěděla co a jak, cvičení mě fakt nebavilo, ale když jsem objevila videa na YouTube od Péti, hrozně mě to chytlo. Péťa pro mě byla a stále je obrovskou motivací, nejen kvůli tomu, jak vypadá. Svou zásluhu na tom má hlavně to, jak moc je pozitivní a milá. Vždycky všechno ochotně vysvětlí a ráda poradí. A i když už prostě nemůžete, její optimismus vás přes to přenese a jede se dál :) Ráda se vracím i na její blog, kde je mimo článků z osobního života i spoustu zdravých a hlavně chutných receptů, které hrozně ráda zkouším. Musím zmínit hlavně “srdíčkový dort”, “dýňový koláč”, “semínkový chléb” a “dýňové rizoto”. Třešničkou na dortu tomu všemu byl e-book, který mám doma a jsem na to pyšná. Je to sice makačka, ale ten pocit po tréninku je prostě k nezaplacení :) Už se moc těším na připravovaný projekt. Tímto Péťe moc děkuji, díky ní jsem shodila nejen spoustu kil, ale i centimetrů a jsem ráda, že v tom pořád pokračuju :)

Michaela Špičková

Petulka me strasne s ebookem prekvapila. Je to nadhera. Barevnost, obsah, zpracovani, jeji myslenky, vety plne motivace. Zkusila jsem to kdysi s ebookem jedne zname, osvedcene, nejmenovane trenerky. Muzu rict tohle. 48 stranek, nic pochazejiciho od srdce a jen viditelna snaha o vydelek. Kdyz to srovnam s Petkou, jak je mladicka a je zacatecnik, normalne mi z toho jde hlava kolem. Je neskutecne sikovna, cilevedoma, ambiciozni, vse tohle se v tom ebooku odrazilo, je skvost to cist. Smekam, obdivuji, az ted kdyz procitam to obrovske mnozstvi skvele zpracovanych stran, uvedomuju si, kolik to muselo dat prace, pýle a odhodlani. Luxus :)

Vendula Vajdová

Možná to bude znít nadneseně, ale prostě jsem věděla, že tento e-book nebude žádná „prkotina“ a že bude nabitý výbornými a hlavně odzkoušenými a účinnými radami! A nemýlila jsem se! Je vidět, že Péťa si dala záležet, aby e-book pomáhal každému, kdo se rozhodne jej odzkoušet. Mě třeba naučil zvolnit a pochopit, že není potřeba štvát se každý den víc než hodinu cvičením; objevila jsem zde také plno nových účinných cviků a dokázala jsem díky němu zkusit i nějaká nová jídla. Ale co je pro mě nejdůležitější je to, že jsem díky e-booku a samozřejmě hlavně díky Péti opět zapracovala na své hlavě a postoje ke svému tělu. Mám opačný problém, než většina dívek, které se snaží zhubnout a to je to, že se jídla bojím a spíše si jej ubírám a neúměrně k tomu jsem také cvičila, ale právě pomocí Péti, jejím radám a pochopení, jsem na té správné cestě a vím, že všechno jde, když se chce a když se to v hlavě dá do pořádku! DĚKUJI PÉŤO!!! :-* Alča

Alena Oškerová

Ebook je úžasný !!!nemám slov !!! Je to fakt makačka a konečně si myslím, že se dostanu do formy !!!a budu konečně šťastná ! Je to ebook v kterým najdete vše ne jenom recepty ale i pocity a vše s problémy u jídla !!! Investici doporučuji protože je to dokonale dala jsi s tím Péťa hodně práce

Nelly Máslová

Díky e-booku jsem si uvědomila, co znamená pojem “zdravý životní styl”. Není to o tom hlídat každý gram a každou kalorii, jak jsem si dříve myslela. Naučila jsem se mít ráda samu sebe, občas si dát něco nezdravého a to uplně bez výčitek a taky to, že váha není důležitá. 8 týdnů uteklo jako voda, a i když to nebylo vždycky jednoduché, hrozně mě to bavilo! Peťo, Otevřela jsi mi oči a pomohla jak po fyzické tak i po psychické stránce. DĚKUJU!

Petra Janíková

Ked som dostala e-book, bola som nadsena. Velmi mi pomohol sa konecne rozientovat v tom co vlastne znamena zit zdravym zivotnym stylom, neviest ma na spravnu cestu k mojmu cielu, jedla a hlavne prijat samu seba. Nikdy som dlhodobo nevydrzala cvicit, kym som neprecitala e-book. Je dotiahnuty do najmensieho detailu ci uz obsahovo alebo vyzualne. Podla mna je to uzasna praca.

Katka Sádecká

Je to zatím ten nejlepší e-book, který jsem měla. Každý trénink je opravdu makačka. Zatím jsem nedokázala odcvičit jeden trénink za méně než 40 minut. :D Některé cviky ještě nedokážu udělat na sto procent, ale s každým týdnem je vidět progres ve fyzičce. Takže to určitě člověka nakopne. Je skvěle zpracovaný, velice oceňuji snadné recepty z dobře dostupných surovin. Co bych ráda uvítala by byl jídelníček třeba jen na jeden den s hmotností jednotlivých surovin, protože to mi zatím dělá problém (odhadnout to správné množství na 1 porci). Jako zpestření každého týdne jsou tu i výzvy. Díky jedné z nich jsem si oblíbila jógu a cvičím ji teď každý den ráno před snídaní, takže za to moc děkuji. E-book jednoznačně doporučuji. A celkově tvoje tvorba? Miluji tvoje cvičící videa, pouštím si je a cvičím podle nich i během e-booku jako trénink navíc. Ale i vlogy a různé hauly jsou fajn. A čas od času navštívím i tvůj blog (vždy, když na něj přidáš odkaz do ig stories). Během půl roku jsem díky tvým videím a i změně stravy (kvůli zdravotnímu stavu) zhubla téměř 9 kg! :)) V e-booku jsem nyní v 5. týdnu a zatím se váha ani rozměry nehnuly, ale jak jsem psala výše, dělá mi poslední dobou problém strava, takže do budoucna přemýšlím o dokoupení jídelníčku od tebe.

Štěpi Sambergerová

Ahoj Péťo, v tuhle chvíli budu cvičit 7. týden z Tvého E-booku. Poprvé když jsem ho viděla,tak jsem se obávala zda to bude mít nějaký smysl. Ale hned po prvním cvičení, kdy mě bolelo celé tělo mi došlo , že určitě. Hned první cvičení mě motivovalo jít dál a cvičební plán dodržovat. Jsou cviky, které jsem předtím nedávala (např. lokty), ale teď už jich udělám pět na každou ruku a beru to jako veliký úspěch. Fotku bohužel nemám, ale měření po 4 týdnech mi vyšlo : ruce stejné, prsa -6 cm, zadek -3 cm, břicho -6 cm, stehno -1 cm. Na kg jsem na začátku měla 82 kg a teď mám 79 kg. Musím se přiznat, že jídelníček nedodržuji na 100 %. Takže si myslím, že bych mohla mít výsledky možná i o trochu lepší, kdybych se více hlídala v jídle. Z receptů, které jsou v e-booku jsem zkoušela mugcake s banánem, který je skvělý. A to je zatím vše protože upřímně moc nevařím spíš vůbec. Cítím se o hodně lépe, jsem v lepší formě, přestali mě bolet i záda. Také jsem díky cvičení zkusila cvičit jógu, kterou pokud mám čas ráda zařadím za cvičení, abych se protáhla a zrelaxovala. Cvičení ještě doplňuji pravidelnými procházkami a až se mi uzdraví oko chtěla bych začít běhat. Baví mě, že cvičení není doopravdy tak dlouhé, takže i když přijdou po dvanáctce v práci mám čas si jej zacvičit. Po každém cvičení ze mě leje jak kdybych uběhla maraton a skupiny svalu, které jsem den předtím posilovala tak cítím. Takže považuji tento cvičební plán jako velmi účinný. E-book mi ukázal novou cestu, dobrou cestu. Snažit se a být na sebe pyšná a tím pádem i spokojená sama se sebou. Tímto Ti Peťo moc díky a těším se na nový projekt.

Markéta Homolková

Ahojky jsem Nikča :) koupila jsem si od tebe ebook a dlouho jsem přemýšlela jestli si ho mám vůbec koupit. Nikdy jsem na tyhle cvičební plány nebyla ale tebe sleduji už od začátku a i blog a videa a moc jsem si tě zamilovala. Moc mě motivuješ v mé cestě a i určitě ostatní a jsem ráda, že na světě jsou takoví lidé jako si ty, co nakopávají ty ostatní. Jinak k ebooku jsem z něj nadšená:) je krásně zpracovaný a moc se mi líbí tvoje tréninky :) Cvičím ho teď 3. Týden a zítra začínám 4. týden a mužu říct, že pociťuji změny jak v kondičce, tak i na svém těle. Začínám se pěkně zpevňovat a jsem moc spokojená, že výsledky jdou pěkně vidět. Však můžeš posoudit sama posílám fotku :) zatím dosažené změny a doufám, že se mi bude dařit i nadále :) Doufám že ti to nějak pomuže :) Nikča :)

Nikola Kristková

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 

Kolik stojí e-book ?

1000,- kč

Dá se platit jinak než platební kartou ?

Platbu jde provést i převodem, stačí dole pod dotazy vyplnit dotazník a odeslat zprávu.

Je vhodný i pro vegany/vegetariány ?

Recepty jsou sice sestavené i ze živočišných produktů, ovšem s trochou fantazie si poradí vegan i vegetarián. Tréninkový plán je určen pro každého.

Dosáhnu s e-bookem vypracované postavy ?

A nejen toho. E-book jsem sestavovala s úmyslem pomoci všem, kteří chtěji získat vytoužené výsledky, navést na tu správnou cestu zdravého životního stylu a užívat si vše s láskou a radostí.

Jak je cvičení náročné ?

Cvičení je sestaveno tak, aby ze sebe člověk dostal maximum a tréninky byly maximálně efektivní. Každý kdo podle e-booku cvičí brzy zaznemaná pokrok ve fyzičce.

Na jak dlouhou dobu je e-book sestaven?

Plán je sestaven na 8 týdnů.

Je v e-booku napsáno i něco ohledně stravování?

Samozřejmě se v e-booku věnuji i zdravému stravování.

Jak si sestavovala tréninkový plán ?

Každý trénink jsem poctivě odcvičila, abych věděla, jak je náročný, efektivní a kolik času zabere. 

Přijde mi e-book domů poštou ?

E-book je elektronická kniha ve formě PDF. Po zaplacení je ihned ke stažení a ty si ho můžeš vytisknout.

Kolik tréninků mě čeká v každém týdnu a kolik času zabere jeden trénink?

První týden je plán po třech trénincích za týden, dále pak po čtyřech. Tréninky zaberou od 30 do 60 minut. Záleží na Tvé fyzičce.

Obsahuje jídelníček ?

E-book neobsahuje přesně daný jídelníček. Obsahuje povídání na téma výživa, rady, jak jíst zdravě a spousty receptů a inspirace na to, co vařit.

Co potřebuji ke cvičení ?

Tréninky jsou přizpůsobeny cvičení doma. Proto potřebuješ jen lehké činky a občas vyvýšenou podložku. Například židli, gauč, nebo stoličku.

Je pro mě vhodný, pokud chci hubnout, zpevňovat, či se zbavit poruch přijmu potravy ?

Ano. Pokud se snažíš hubnout, zpevňovat, či se zbavit PPP, tak je pro Tebe e-book naprosto vhodný a věřím, že Ti moc pomůže. Na všechny tyto faktory jsem při jeho sestavování myslela.  ​

Můžu cvičit e-book pouze těch 8 týdnů, nebo třeba rok?

Každý trénink v e-booku je odlišný, proto ho člověk může cvičit dokola a je to pořád zábava.